چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
اربعین

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه از ارائه خدمات منظم صدور ویزا توسط سرکنسولگری عراق در کرمانشاه به جمع کثیری از مشتاقان سفر به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر داد.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، از ارائه خدمات منظم صدور ویزا توسط سرکنسولگری عراق در کرمانشاه به جمع کثیری از مشتاقان سفر به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم بکار گرفته شده و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه ادامه داد: هر ساله در روزهای نزدیک به اربعین حسینی، خیل عظیم مشتاقان سفر به کربلا، رخت سفر می بندند تا عازم سرزمین عشق شوند و این روزها شاهد ازدحام جمعیت در سرکنسولگری عراق در کرمانشاه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: سرکنسولگری عراق در کرمانشاه آماده ارائه خدمات ویزا به متقاضیان است و با توجه به دایر بودن مراکز مشابهی در دو استان دیگر، می توان گفت که این سرکنسولگری، به استان های غربی کشور خدمات صدور ویزا ارائه می دهد.

حیدری افزود: در مرز مهران نیز ویزا برای زایران صادر می گردد، اما به علت تراکم زیاد، از زائران تقاضا می شود با عمل به توصیه های لازم، راحت تر برای دریافت ویزا اقدام کنند؛ زیرا مرز مهران که خروجی و ورودی تردد زوار است شاهد حضور خیل عظیمی از جمعیت مشتاق برای سفر به عراق است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با تأکید بر این که خروج از کشور بدون گذرنامه و ویزا خلاف قانون است، اظهار داشت: در شرایطی که خدمات صدور ویزا به صورت منظم در جریان است، دلیلی وجود ندارد که کسی خروج غیرقانونی داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha